Maskineriet Salg & Kundeservice: Forskjell mellom sideversjoner
Ny side: '''Maskineriet Salg & Kundeservice''' ble etablert som callsenter i Moss sommeren 2016, og bare etter et halvt år hadde bedriften 42 ansatte. Selskapet startet i Skien i 2010. Det fikk... |
Ingen redigeringsforklaring |
||
(2 mellomliggende versjoner av 2 brukere er ikke vist) | |||
Linje 1: | Linje 1: | ||
'''Maskineriet Salg & Kundeservice''' ble etablert som callsenter i Moss sommeren 2016, og bare etter et halvt år hadde bedriften 42 ansatte. Selskapet startet i Skien i 2010. Det fikk en voldsom vekst, og behovet for et avlastningskontor meldte seg fort. Det ble opprettet i Moss. | '''Maskineriet Salg & Kundeservice''' [[Dronningens gate]] 13, i Moss ble etablert som callsenter i Moss sommeren 2016, og bare etter et halvt år hadde bedriften 42 ansatte. Selskapet startet i Skien i 2010. Det fikk en voldsom vekst, og behovet for et avlastningskontor meldte seg fort. Det ble opprettet i Moss. | ||
Maskineriet salg og booking AS, Dronningens gate 13 er et call-senter som brukes både av myndighetene og private bedrifter til kundebehandling over telefon. De jobber med både nysalg, møtebooking, og winback. | |||
I tillegg til å operere på vegne av store selskaper som Canal Digital og Fortum, håndterer avdelingen i Moss nå også Oslo kommunes koronatelefon og bistår Direktoratet for Samfunnssikkerhet og Beredskap (DSB) med å bemanne førstelinjehjelpen på det nasjonale innreiseregisteret. | |||
I Norge er Maskineriet et av de aller største callsentrene. | |||
'''Kilder:''' | |||
• [[Moss Avis]] | |||
• Maskineriets hjemmeside | |||
--- | |||
[[EV]] | |||
[[Kategori: Bedrifter]] |
Siste sideversjon per 22. jan. 2021 kl. 14:42
Maskineriet Salg & Kundeservice Dronningens gate 13, i Moss ble etablert som callsenter i Moss sommeren 2016, og bare etter et halvt år hadde bedriften 42 ansatte. Selskapet startet i Skien i 2010. Det fikk en voldsom vekst, og behovet for et avlastningskontor meldte seg fort. Det ble opprettet i Moss. Maskineriet salg og booking AS, Dronningens gate 13 er et call-senter som brukes både av myndighetene og private bedrifter til kundebehandling over telefon. De jobber med både nysalg, møtebooking, og winback. I tillegg til å operere på vegne av store selskaper som Canal Digital og Fortum, håndterer avdelingen i Moss nå også Oslo kommunes koronatelefon og bistår Direktoratet for Samfunnssikkerhet og Beredskap (DSB) med å bemanne førstelinjehjelpen på det nasjonale innreiseregisteret. I Norge er Maskineriet et av de aller største callsentrene.
Kilder:
• Maskineriets hjemmeside
---