Garmin: Forskjell mellom sideversjoner

Fra Moss byleksikon
Hopp til navigeringHopp til søk
IE (diskusjon | bidrag)
Ingen redigeringsforklaring
Ingen redigeringsforklaring
 
(5 mellomliggende versjoner av en annen bruker er ikke vist)
Linje 1: Linje 1:
Garmins salgsvarer er Smartklokker, Sport, Friluft, Veinavigasjon, Marine, Fly og  
'''Garmin''', Solgaard Skog 110 selger smartklokker for sport, friluft, veinavigasjon, marine, fly og  
Kampanjer.
kampanjer. Det verdensomspennende selskapet har det norske hovedkontoret sitt i Moss.
   
   
Garmin selger produktene som er utviklet og laget for uteliv. De gjør dette slik at brukerne får mest mulig ut av tiden de bruker på å forfølge lidenskapene sine. Med mer enn 19 000 medarbeidere på 80 kontorer over hele verden produserer de GPS-navigasjonsprodukter og smartteknolgi for bil-, fly-, båt-, fritids- og treningsmarkedene. For Garmin er hver dag er en mulighet for nyskapning og en sjanse til å slå rekorder.
Garmin selger produktene som er utviklet og laget for uteliv. De gjør dette slik at brukerne får mest mulig ut av tiden de bruker på å forfølge lidenskapene sine. Med mer enn 19 000 medarbeidere på 80 kontorer over hele verden produserer de GPS-navigasjonsprodukter og smartteknologi for bil-, fly-, båt-, fritids- og treningsmarkedene. For Garmin er hver dag er en mulighet for nyskapning og en sjanse til å slå rekorder.
   
   
Målet er å være et varig selskap med utvikling av førsteklasses produkter for bil, fly, båt, friluftsliv og sport som er en viktig del av kundenes liv. De skal være den globale lederen på alle markeder vi dekker, og produktene våre skal være ettertraktet på grunn av spennende utforming og enestående kvalitet til en rimelig pris.
Målet er å være et varig selskap med utvikling av førsteklasses produkter for bil, fly, båt, friluftsliv og sport som er en viktig del av kundenes liv. De skal være den globale lederen på alle markeder vi dekker, og produktene skal være ettertraktet på grunn av spennende utforming og enestående kvalitet til en rimelig pris.
   
   
Garmin holder ærlighet, integritet og respekt for medarbeidere, kunder og forretningspartnere som grunnlaget for sin forretningskultur. Alle medarbeidere er forpliktet til å bistå kunder og andre medarbeidere med enestående prestasjoner og til å utføre det de sier at de skal gjøre.
Garmin holder ærlighet, integritet og respekt for medarbeidere, kunder og forretningspartnere som grunnlaget for sin forretningskultur. Alle medarbeidere er forpliktet til å bistå kunder og andre medarbeidere med enestående prestasjoner og til å utføre det de sier at de skal gjøre.




'''Kilder:'''


* Andrew Søgaard


* Moss Avis
                                                                                                                                                                                 


 
[[IE]]
 
 
 
 
Kilde: Andrew Søgaard                                                                                                                                                                                 
IE

Siste sideversjon per 29. okt. 2025 kl. 09:26

Garmin, Solgaard Skog 110 selger smartklokker for sport, friluft, veinavigasjon, marine, fly og kampanjer. Det verdensomspennende selskapet har det norske hovedkontoret sitt i Moss.

Garmin selger produktene som er utviklet og laget for uteliv. De gjør dette slik at brukerne får mest mulig ut av tiden de bruker på å forfølge lidenskapene sine. Med mer enn 19 000 medarbeidere på 80 kontorer over hele verden produserer de GPS-navigasjonsprodukter og smartteknologi for bil-, fly-, båt-, fritids- og treningsmarkedene. For Garmin er hver dag er en mulighet for nyskapning og en sjanse til å slå rekorder.

Målet er å være et varig selskap med utvikling av førsteklasses produkter for bil, fly, båt, friluftsliv og sport som er en viktig del av kundenes liv. De skal være den globale lederen på alle markeder vi dekker, og produktene skal være ettertraktet på grunn av spennende utforming og enestående kvalitet til en rimelig pris.

Garmin holder ærlighet, integritet og respekt for medarbeidere, kunder og forretningspartnere som grunnlaget for sin forretningskultur. Alle medarbeidere er forpliktet til å bistå kunder og andre medarbeidere med enestående prestasjoner og til å utføre det de sier at de skal gjøre.


Kilder:

  • Andrew Søgaard
  • Moss Avis


IE