Campus Moss: Forskjell mellom sideversjoner
Fra Moss byleksikon
Hopp til navigeringHopp til søk
Ingen redigeringsforklaring |
Ingen redigeringsforklaring |
||
Linje 1: | Linje 1: | ||
'''Campus Moss''', [[Konventionsgården]], gir kompetansegivende fjernundervisning på høyskolenivå. Campus Moss startet i 2012 og samarbeider med høyskoler og universitet. Elevene følger undervisningen via pc og kan jobbe i studiefellesskap med andre elever og følges opp av nettlærere og egen mentor. | '''Campus Moss''', [[Konventionsgården]], gir kompetansegivende fjernundervisning på høyskolenivå. Campus Moss startet i 2012 og samarbeider med høyskoler og universitet. Elevene følger undervisningen via pc og kan jobbe i studiefellesskap med andre elever og følges opp av nettlærere og egen mentor. | ||
Her arrangerer [[American College of Norway]] sitt første år av en amerikansk økonomisk utdannelse, og Studiesenteret.no, Folkeuniversitetet, og Frisvold privatgymnas har sine lokale sentere her. Målgruppen er elever som av forskjellige årsaker ikke kan følge vanlig høyskoleundervisning. | Her arrangerer [[American College of Norway]] sitt første år av en amerikansk økonomisk utdannelse, og Studiesenteret.no, Folkeuniversitetet, og Frisvold privatgymnas har sine lokale sentere her. Målgruppen er elever som av forskjellige årsaker ikke kan følge vanlig høyskoleundervisning. | ||
[[Kategori: | |||
---- | |||
Artikkelen er skrevet av: Elisabeth Vogt ([[EV]]) | |||
[[Kategori: Skoler]] |
Sideversjonen fra 27. apr. 2014 kl. 22:47
Campus Moss, Konventionsgården, gir kompetansegivende fjernundervisning på høyskolenivå. Campus Moss startet i 2012 og samarbeider med høyskoler og universitet. Elevene følger undervisningen via pc og kan jobbe i studiefellesskap med andre elever og følges opp av nettlærere og egen mentor.
Her arrangerer American College of Norway sitt første år av en amerikansk økonomisk utdannelse, og Studiesenteret.no, Folkeuniversitetet, og Frisvold privatgymnas har sine lokale sentere her. Målgruppen er elever som av forskjellige årsaker ikke kan følge vanlig høyskoleundervisning.
Artikkelen er skrevet av: Elisabeth Vogt (EV)