Maskineriet Salg & Kundeservice: Forskjell mellom sideversjoner

Fra Moss byleksikon
Hopp til navigeringHopp til søk
Ingen redigeringsforklaring
Ingen redigeringsforklaring
 
Linje 1: Linje 1:
'''Maskineriet Salg & Kundeservice''' [[Dronningens gate]] 13, i Moss ble etablert som callsenter i Moss sommeren 2016, og bare etter et halvt år hadde bedriften 42 ansatte. Selskapet startet i Skien i 2010. Det fikk en voldsom vekst, og behovet for et avlastningskontor meldte seg fort. Det ble opprettet i Moss.
'''Maskineriet Salg & Kundeservice''' [[Dronningens gate]] 13, i Moss ble etablert som callsenter i Moss sommeren 2016, og bare etter et halvt år hadde bedriften 42 ansatte. Selskapet startet i Skien i 2010. Det fikk en voldsom vekst, og behovet for et avlastningskontor meldte seg fort. Det ble opprettet i Moss.
Maskineriet salg og booking AS, Dronningens gate 13 er et call-senter som brukes både av myndighetene og private bedrifter til kundebehandling over telefon. De jobber  med både nysalg, møtebooking, og winback.
I tillegg til å operere på vegne av store selskaper som Canal Digital og Fortum, håndterer avdelingen i Moss nå også Oslo kommunes koronatelefon og bistår Direktoratet for Samfunnssikkerhet og Beredskap (DSB) med å bemanne førstelinjehjelpen på det nasjonale innreiseregisteret.
I Norge er Maskineriet et av de aller største callsentrene.


'''Kilder:'''


'''Kilde:'''
• [[Moss Avis]]
* Moss Avis
 
• Maskineriets hjemmeside
 
 
 
 
---
 
[[EV]]


------------
Skrevet av Elisabeth Vogt (EV)
[[Kategori: Bedrifter]]
[[Kategori: Bedrifter]]

Siste sideversjon per 22. jan. 2021 kl. 14:42

Maskineriet Salg & Kundeservice Dronningens gate 13, i Moss ble etablert som callsenter i Moss sommeren 2016, og bare etter et halvt år hadde bedriften 42 ansatte. Selskapet startet i Skien i 2010. Det fikk en voldsom vekst, og behovet for et avlastningskontor meldte seg fort. Det ble opprettet i Moss. Maskineriet salg og booking AS, Dronningens gate 13 er et call-senter som brukes både av myndighetene og private bedrifter til kundebehandling over telefon. De jobber med både nysalg, møtebooking, og winback. I tillegg til å operere på vegne av store selskaper som Canal Digital og Fortum, håndterer avdelingen i Moss nå også Oslo kommunes koronatelefon og bistår Direktoratet for Samfunnssikkerhet og Beredskap (DSB) med å bemanne førstelinjehjelpen på det nasjonale innreiseregisteret. I Norge er Maskineriet et av de aller største callsentrene.

Kilder:

Moss Avis

• Maskineriets hjemmeside



---

EV