Sempro: Forskjell mellom sideversjoner

Fra Moss byleksikon
Hopp til navigeringHopp til søk
Ny side: '''Sempro''', Rabekkgata 9 er et digitalbyrå som har spesialisert seg på søk og sosiale medier. som viser kundene hvordan digitale plattformer fungerer og hvordan merkevarer kan benytte…
 
Ingen redigeringsforklaring
Linje 1: Linje 1:
'''Sempro''', Rabekkgata 9 er et digitalbyrå som har spesialisert seg på søk og sosiale medier. som viser kundene hvordan digitale plattformer fungerer og hvordan merkevarer kan benytte disse.  
'''Sempro AS''', Rabekkgata 9  ble etablert i 2010, og spesialiserer seg på digital kommunikasjon og markedsføring for private og offentlige virksomheter. Selskapet bistår disse med strategi, analyse og praktisk gjennomføring. Noen av tjenestene Sempro AS tilbyr er å skape bedre synlighet i søkemotorer som Google, produsere nettsider og utarbeide og håndtere kommunikasjon mellom forbrukere og virksomheter i sosiale medier som Facebook. I tillegg gjennomfører selskapet markedsføringskampanjer i internasjonale annonsenettverk som Youtube, Google og Facebook m.fl. i Norden. Det lokale selskapet kan vise til en rekke større nasjonale og ikke minst lokale kunder.  


Sempro er organisert med 4 spesialistavdelinger, hvor hver avdeling jobber med sitt spesialfelt og etter et system som ivaretar og sikrer at våre kunder når deres mål, samtidig som man har tid til å sette seg inn i nye muligheter som kontinuerlig oppstår i de plattformene vi jobber med.
''EV''
 
'''Kilde:''' Rolv Ivar Buerengen

Sideversjonen fra 30. jan. 2014 kl. 20:39

Sempro AS, Rabekkgata 9 ble etablert i 2010, og spesialiserer seg på digital kommunikasjon og markedsføring for private og offentlige virksomheter. Selskapet bistår disse med strategi, analyse og praktisk gjennomføring. Noen av tjenestene Sempro AS tilbyr er å skape bedre synlighet i søkemotorer som Google, produsere nettsider og utarbeide og håndtere kommunikasjon mellom forbrukere og virksomheter i sosiale medier som Facebook. I tillegg gjennomfører selskapet markedsføringskampanjer i internasjonale annonsenettverk som Youtube, Google og Facebook m.fl. i Norden. Det lokale selskapet kan vise til en rekke større nasjonale og ikke minst lokale kunder.

EV

Kilde: Rolv Ivar Buerengen